måndag 28 maj 2012

Spinnrockens Felice "Gry" 11 veckor

Gry växer massor och mår bra. Hon är så lyhörd och lättlärd, det är så kul att hon verkligen vill lära sig så mycket. Det enda "problemet" vi har är att hon vill gnaga på precis allt. Stolsben, elsladdar, Inez' koppel (som även går att kampa med, jättekul tycker Gry men Inez är inte lika impad)... Undrar om man kanske kan sätta ättika eller något annat som inte smakar bra på förbjudna saker?

Jag trodde att Inez skulle vara mer sur åt Gry än vad hon har varit, nu de senaste dagarna har de börjat leka riktigt ordentligt och man ser att både Inez & Gry tycker att det är kul. Fast som den surtanten Inez är så säger hon åt Gry när hon blir för på. Annars är hon väldigt tålmodig med henne, så hon är nog en bättre storasyster än jag väntat mig.

Gry och Inez följer med mig på jobbet varje dag. Gry är så duktig, hon ligger och sover mest hela tiden i lekhagen. Så går vi ut och kissar och leker lite emellanåt. Jag är väldigt imponerad över hur lugn hon är inne, hon är en cool tjej som kan slappna av var som helst.

Ha det bra
Mvh Amanda, Gry & Inez