lördag 5 mars 2011

Alla valpar har flyttat

Nu har alla valpar från Buster-kullen åkt till sina nya hem.

Jag känner mig så otroligt nöjd och trygg i att alla har fått bra hem även till denna kull, där de får komma till sin rätt som Aussies.

Tack Madelene för att du tagit så bra hand om Cera och tränat henne så flitigt och att det blev möjligt för mig att ta en valpkull efter henne. Hon är en fantastiskt hund, genomsnäll och okomplicerad. Lugn och avspänd med massa arbetsmotor som hon tar fram då det behövs och ni är ett fantastiskt team. Det syns ju på era tävlingsresultat också.

Tack till Busters matte Mona för att jag fick använda honom. Jag älskar hans mentalitet.

Tack till mina tidigare valpköpare som uppmuntrar mig att fortsätta med min avel. Ni gör mig så stolt och ger mig kvitto på att jag tänkt rätt i mina val av linjer.

Tack till Nina som kom upp från Stockholm och hjälpte mig med valptesten och skötseln av valparna.

Tack till Lasse som hjälpt mig den sista veckan. Det är tungt att kånka på sopsäckar med valpkiss och bajs till soptippen och skura när inte ryggen vill vara med.

Tack till alla mina underbara valpköpare för att ni valt en Spinnrockens hund J