fredag 13 april 2012

Beröm

Valparna har fått vara ute en stund i dag. Det var kallt så jag hann inte ta så många bilder förutom porträtten till valpsidan. Tack Lina för att du hjälpte mig hålla de små vilddjuren så det gick snabbt att fota dem.

Det känns så bra att få beröm av valpbesökarna att jag har ordning och rent hos valparna. Nu har jag verkligen användning av mitt pedanteri och att jag gillar att ha rutiner, jungfru som jag är
Varför har vi människor en förmåga att låta beröm studsa medan man suger åt sig av en som säger något negativt och elakt. Nu suger jag åt mig av det goda och njuter.
Tack L för allt du hjälper mig med :) glad

Batman

Batman

Felice

Funderar på att lägga in lösenord som jag bara delar med vänner för av de 200 besökare per dag är det bara en som har gillat mitt inlägg och inga kommentarer. Det känns lite obehagligt med alla som bara tjuvkikar och jag tappar lusten att lägga ner jobb på bilder.