onsdag 21 april 2010

Chess Player

S.Rain of Fire "Bajas"

Mari på Kennel Chess Player skrev ett mail som värmer i uppfödarhjärtat. Hon lovade att jag fick lägga ut det här. Tack Mari !

Hej Ann Loice !
Skickar dig lite bilder på "din" härlige blåepojk som jag fick följa på MH't i lördag's. Tyvärr så hade Cojo redan gått när jag väl kom till klubben men enligt beskrivaren så var han den av dom för dagen som var outstanding. Det du! Och Owe vet vad han pratar om. Men jag fick träffa hans trevliga ägare och även Cojo. Tyvärr verkar det inte som dom gör så speciellt mkt. träningsmässigt utan har honom som en trevlig vardags/sällskapshund. Det är ju jättebra, det är inte det men när hunden får såna vitsord som han faktiskt fick så önskar man ju att han skulle få komma ut på¨tävlingsbanan också. Men han var verkligen en härlig hund och dessutom väldigt snygg.
Bajas fick jag se och han gjorde också bra ifrån sig, men alla sa att då skulle du sett hans bror, en riktig klippa.
Jag vet vad roligt det är när ens "små" får såna lovord så du får bara ta åt dig.

Ha det gott tills vi hörs igen...

Marie


Bajas funderar


Spinnrockens Explosiv Cocoijo "Coci"